Bktasln Merve_066 çok normal mervecim.şuan bebepin tutunma evresi diyim ben sana.aslında plesantanın büyümesi,yerleşmesi (korpus luteumdan dönüşüm)aşaması.herşeyin yolunda olduğunu gösterir.kasılmaların için magnezyum içmeni öneririm
Merve_066 Bktasln Doktorum sadece folik asit birde progestan ilacını verdi magnezyum ile ilgili birşey demedi bilmiyorum birde ilk gebeliğim
Ebru008 Merve_066 hiçbirşey olmaz canım bende yaşadım şimdi çok şükür 15 haftalık olduk içini ferah tut bebeğin iyi ve gelişiyor ondan agrin oluyor🥰
Merve_066 Ebru008 inşallah canım 🙏 4 yıldır bugünleri bekledik Allah’a şükürler olsun kötü bir şey olmasın inşallah 🤲