Babyksl Merhaba Arkadaşlar.. 38+2 de isteğe bağlı olarak sezaryen olacağım gelişimi için çok erken değil demi? Aklıma takıldı biraz daha anne karnında durmalı mı yoksa?
Bsmlh Babyksl benım 37+2 de alacak sezeryan ile 36+3 den sonra normal diyor doktorum ama benımkı zorunluluktan erken yoksa 38+3 gün vermıstı
Aysenur80 Babyksl bence gelişimi güzelse erken değil benim bebişin kilosu fazla olduğu için cuma günü sezeryan olucam 37 haftalık oluyoruz cuma günü
Guzel_anne Babyksl özel hastaneler hemen olsun bitsine getiriyor eğer annede ve bebekte sıkıntı yoksa sezaryen 39 hafta iyi bi hafta 38+2 de sancım çıktı doktorum 39 da alacağını söyledi ☺️
Babyksl Aysenur80 gelişimin de falan sıkıntı yok tarih belirleyelim dedik ve o günü düşündük biz de Cuma günü olacağız inşallah kolay geçer çok tedirginim çok korkuyorum
Aysenur80 Babyksl yaa aynıyız hayırlısı olsun bende çok korkuyorum ama sonunda kucağıma alıcam düşüncesi rahatlatıyor biraz Allahım sağ salim kurtarsın tedirgin olma çok fazla 😊
Babyksl Guzel_anne anne karnında 1 hafta çok etkiler mi bilemedim bir de doktorumuz gelebilir o zamana kadar diyor
Senaninmasali Babyksl canım bana da salı günü yanı tam 38+2 de alacağını soyledı harekeletlero çok yavaşladığı ıcın gelısımını tamamladı zaten dedı
Ayseninoglu21 Babyksl canim bn 38+5 de normal dogum yaptim suyum azalmisti sancilarim vardi. 3kilo 230 gram doğmuştu gayette saglikliydi.
Ayseninoglu21 Babyksl almaz sanki. Eger sıkıntı yoksa biraz daha bekle derim ama yinede senin tercihin canim.