Fatmatt canım ben bi aydır yapıyorum amaç kilo verdirmek değil şekerini dengelemek demişti diyetisyen her şeyi yiyorum tabi ilk etapta pastalar börekler yasak
bebek kilosu maşalah ben almadım ama kaldı ki bazen çok ufak da olsa kaçamak oldu yürüyüş de yaptım elimden geldiğimce ama aşırı düzenli değildi su tüketimi de önemli 2-2,5 lt en az
yani amaç kilo verdirmek değil ztn listeyi tam yersen kilo vermiyorsun dolu dolu benim listem