cozgecan Selam kızlar, fetal DNA testi yaptıranların tecrübelerini merak ettim, doktorumuz tespitinin çok yüksek ve başarılı bir test olduğunu söyledi. Önümüzdeki haftalarda yaptıramamız gerekebilir. Ne düşünüyorsunuz?
CevriyeKuzey cozgecan fetal dna yerine bana da direk amniyosentez önerildi. 3lü test riskli çıktı. Kaç doktora göründüm amniyosentez güvenli ve kesin tanı koyar dediler. Siz de de riskli bi durum oldğu için mi istendi acaba ?
cozgecan CevriyeKuzey Eşimin baba tarafında down sendromu öyküsü vardı o yüzden, onuncu haftada muayeneye gelirsin ondan sonra bu testi yaptırmak isterseniz yaptırırız dedi, bunu yaptırınca 2,3 taranan testine gerek kalmıyor dedi doktorumuz. Bizde araştırmaya başladık.
Sum16 Haftada ben yaptırdım ikili üçlü teste girmeye gerek kalmıyor dedi bana mantıklı geldi çünkü o testler çok kafa karıştırıyor ve hata riski yüksek. DNA testi yüzde 99.9 sonuç veriyor