MTKutay
Merhaba kızlar. Ben hamileligimin başından beri saçımı hiç boyatmadim ve sarı saç kullanıyorum doğumdan sonra biraz toparlaninca hemen açma boyama yaptırmak istiyorum. Fakat lohusayken yani kanama varken boya yaptırmanın bir zararı olur mu ve emzirirken boya yaptirinca süte bir yan etkisi oluyor mu ?
Naz3365
Ay çok merak ettim bende beklemedeyim çok yararlı bi post olmuş ☺
Zynpdll
Fransadayım hamileyken herkes boyuyor buradaki Türkler bile