Sevde12 11+3 haftalik Ken bebegin cinsiyeti belli olurmu Gostermesse ne yapmalıyım önerileriniz varmı canlar?
Hdveci Sevde12 öyleyken bi tahminde bulunmuştu ama 15.haftada değişti tahmini kesin olmayabilir bişey söylese bile
Melekimm7 Ben 11+2 de gitmiştim renkli ultrasonla bakmıştı kıza benziyor dedi şuan 17 haftaligim dün kesinleşti kızım olacak inşallah
Yarennn01_ 13 haftalıkken öğrendim ben oğlum olacağını doktoruna bağlı söylemesi benim oğlumunda bacak arası kapalı oluyordu ama doktorum uğraşıp hareket ettirerek söyledi
Minigim55 O haftalarda yanılma payı oluyor nedense bana 14 haftada erkek dediler 17 haftamda kızım olacağını ögrendim
Mybaby88 Doktora ve bebeğin duruşuna bağlı. Bu haftalarda daha erken olduğu için tahmin etmesi zor oluyor , ve kesin olmuyor