Artık doktor değiştirmekten gına geldi bana .Bir doktora bağlı kalıp doğumu onda yapmak istiyorum ..Adatıp Ünal beye gidiyordum ama beni çok şaşırttı ..O kadar memnundum ki bianda soğuttu sağolsun .. tam donanımlı bir yerde doğum yapmak istiyorum .malum 4.sezeryan olacak ..Medipol ile emsey arasında çok gidip geldim .Son olarak emseyde karar kıldım .(İnsAllah) şu bacınıza bir yardım edin de doktoru da seçeyim . Bütün doktorları araştırdım hepsinde çok iyiymiş . Canan hanım ile şule hanım arasında kararsız kaldım ..Siz hangisine gidiyorsunuz ? Ve daha önce sezeryan doğum yapanlar rica etsem tecrübelerini paylaşabilir mi ?