Anneyimmm Kizlar 13 haftalik hamileyim kulodum islanmis resmen amniyon sizjntisi olabilir mi cok korkuyorum yasayan varmi boyle bi durum
Mihribank Anneyimmm ikisi de değildir belki de akıntı oluyor arada akıntıdır. Bana da oluyordu. Yine de doktora git için rahat etmiyorsa o dönemlerde insan herşeyden korkuyor😒
Deletedmom71 Anneyimmm ne kadar ıslanmış? Hamilelikte akıntı olabiliyor fazla. Kokusuzsa sorun olmuyor
Duyguynrky Canım benim akıntım hep öyleydi. Son 1 haftaya kadarda öyle oluyordu şimdi süt kesiğine döndü. Yani çok değilse ve sadece sıvıysa (elini attığında yapış yapış değilse) akıntı olabilir. Yani kontrol et günlük ped koy rengine bak. Suyunun aktığını düşünmüyorum. Telaş yapma ama doktoruna danışabilirsin
Anneyimmm Duyguynrky her zamanki akintim yapiskan ve beyaz olurdu ona normal diyodu dr doktorumuda aradim cikmis cep numarasida yok
Anneyimmm Duyguynrky bide dun kontrolum vardi hersey normal ve erkek dedi bebek oyle bi sizinti olsa ultrasonda farkeder miydi doktor
sudamlasi Anneyimmm dün ultrason a girmişsin canım bi sıkıntı olsaydı Dr mutlaka farkederdi sen rahat ol😊