fatma-kpnk Merhaba hanımlar 7+3 hamileyim kalbini duydum bebeği gördük fakat aklıma takılan bir şey var ara ara kahverengi lekelenmem oluyor falan yerleşme kanaması denen şeyi yaşamadım bu normal mi
Elcnbykckr fatma-kpnk kahveeengi leke yerleşme lekesi diyorlar genelde doktorunuzun haberi var mı benim de kahverengi leke geldi progestan verdi
Alyatr fatma-kpnk benimde 7 haftalıkken kahverengi lekelenme oldu doktorum progestan iğne ve hap verdi 3 gün sonra geçti doktoruna mutlaka soylemelisin
Ceydat fatma-kpnk koyu kahverengi akıntı şeklinde oluyor canım yerleşme kanaması dediğimiz olay eğer akıntı şeklinde değilse doktora git benim ki akıntı şeklinde 5 gün falan sürdü hiç doktora da gitmedim ama herkezin aynı değil tabiki
fatma-kpnk Elcnbykckr evet söylemiştim bana zaten ilk düşüğümden dolayı vermişti lekelenmem de kalmadı