Yesimmm93 Kızlar 28+2 hamileyim ayın 28snde kasılmalardan dolayı 4 gün hastanede yatmıstım nstde sancım çıkmıyordu ama dünden Beri bebek kendını tek bir tarafıma toplıyor tas gibi oluyor Arada birde komple tas gibi oluyor karnım hastaneye gittim bugün hatta hemşireler bile elleriyle nst cihazını baglamadan önce kontrol etti kasılmaları fark ettiler ama nstde yine sancı çıkmadı yaşayan varlı böyle bir durum ☹️
miracefeninannesi Yesimmm93 bende aynı durumu yaşadım geçen hafta canım erken doğum riskimiz var dun akşamdan beri sürekli karnım sertleşiyor ve bebek bir yerde toplanıyor aşağılarda hissediyorum ama ne yazıkki ne olduğunu bende bilmiyorum
Busraaytac Yesimmm93 demekki kasılmalarınız rahimden gelmiyor bazen susuz kalıncada oluyo hatta enfeksiyon varsa da oluyor gaz sıkışmasından bile oluyor bu kasılmalar. Yoksa o cihazın algılayamayacağı birşey değil kasılmalarınız ne şekilde düzenli mi oluyor
ZeynepKeke Yesimmm93 Ay benimde karnım tas gibi oldu dün ve kalkarken acıdı hep sonra yumusuyor bu sabah yine oldu tekrar sertleşti simdi yine yumusadı ve belim ağrıdı dün gece cok fena sende de böyle mi oldu canım ?
Yesimmm93 miracefeninannesi geçmiş olsun canım ,benim etken doğum riskimde yok rahim ağzı uzunluğum falanda çok iyi ama kasılmalarım oluyor 😔😔
Niknikim Ben de 37. haftadayım 2 cm açılmadan dolayı 1 haftadır yatıyorum bebek hareketlerini dinle ve kalkma dedi doktrorum fakat içim hiç rahat değil benim gibi olan varmı
BeyzaGnaydn Valla ben doguma gittigimde 5.5 santim acilmam olmasina ragmen nst de sancilarim hep 20-30lardaydi dogru durust sancim cikmiyordu, olabiliyor bazen cihaz algilamiyor demekki🤔
Yesimmm93 Busraaytac dünden önceki gün baya düzenlıydı ,dün az oldu bugün karnım yine sert ama o günkü gibi çocuk kendını toplamadı bi tarafa şuana kadar , aslında bayada su içiyorum ben ,bilemedım canım 😞
Yesimmm93 ZeynepKeke aynen canım şuandada belim agrıyor ama sıkınti çıkmıyor şükür tabi internette bu belırtılerı yazınca hayırlı biley çıkmadıgı için içimim hala rahat degıl ☹️
ZeynepKeke Yesimmm93 erken doğum riski mi dediler ? Bende de bu zamana kadar bi risk yoktu 28+3üz bide yarın randevum var bakalım bi yumusuyo bi kasılıyo ara ara
Busraaytac Yesimmm93 karın sertliği normalde bi gelip bi kaç saniye veya bi kaç dakika içinde geçer eğer sürekli o şekilde sertse doktoruna ulaşman iyi olur. Birde stres yapıp gerilme oda etken oluyor
Yesimmm93 ZeynepKeke yok hiç risk gormüyorlar rahim agzı uzunlugu falanda iyi bi anlam veremıyorlar magnezyum kullanıyordum zaten özel olarak aldıgım şimdi kendi yazdı başka sabah akşam ekstra bunu iç dedi
Yesimmm93 Elifdilara kuzum gaz olsa kramp girer agrı olur sanırım bende öyle bişey olmuyor göbek izasında solda bildiğin dışarı doğru ittirıyor bebek gözle gözüküyor orası tas gibi oluyor baya kalıyor öyle sonra bırakıyor yarım saat arayla yine yapıyor bugün iyiym bel agrısı hariç şükürki