ogrencianne35 bu zamana dek hep şehir hastanesine gitmiştim lakin üç gün önce yaşadığım içler acısı olay yüzünden gitmeyi bıraktım. Şimdi benden 2 hafta geride olan hamile yakın arkadaşımın tavsiyesi üzerine Özel Hayat Hastanesi’ne gideceğim, doktoru da Gonca Oğurlu Pakay kendisi çok memnun ona da ben araştırıp önermiştim, hastaneyle de görüşmüş arkadaşım ebeler, hemşireler hepsi güler yüzlü ve ilgiliymiş. Ücrette 3450 TL şuan normal ya da sezeryan farketmiyor, bende pazartesi günü gidip hem bilgi alacağım hem de muayene olacağım bakalım kısmet muayene ücreti de 150 tl 💗