cicekkizimm Kızlar merhaba, normal doğum sonrası hemoroid basur sorunu yaşayan var mı aranızda? Tedavi için neler yaptınız paylaşır mısınız😕😕
Cicilibicili cicekkizimm ahh çok sıkıntılı o durum. Ben de yaşadım. Fırsat buldukça sıcak suya otur. Çok rahatlatıyo. Bu süreçte özellikle bol su tüket ve kabız olmamaya çalış çok acı verir. Baharatlı şeyler yeme ve asitli şeyler içme.Bi de yumuşaması için zeytinyağıyla içe doğru masaj yap canım benim böyle çok uzun sürmeden geçti. Ama kremleri de oluyomuş ben geçmeseydi krem kullanacaktım da ilk etapta kendim halletmeye çalıştım. Çok geçmiş olsun
Arnisa cicekkizimm sıcak suya otururken dayanabileceğiniz kadar sıcak olsun. Bir leğene koyup içine oturabilirsiniz. Suya mutlaka 1-2 kapak batikon dökün yoksa mikrop kaparsınız dikkat edin. Geçmiş olsun.
Deletedmom_5 Cicilibicili aktarda sarı kantaron yağının kremi var ben hamilelikten önce düzenli kullanarak tamamen geçirmiştim ama şimdi tekrar çıkmaya başladı ama doğumdan sonra tekrar kullanıcam o kremi çok iyi geliyor
Cicilibicili Deletedmom_5 evet onu da okumuştum forumda olduğum zaman ama çok şükür benim hemen geçti. Arkadaş denesin güzel sonuç aldıysanız. Valla yaşayan bilir gerçekten çok rahatsız eden bi durum hele de bebekle olunca
Deletedmom_5 Cicilibicili aynen öyle valla kasıntısı ayrı dert kanaması ayrı dert acısını zaten söylemiyorum bile