Benim de 8.haftada lekelenmem ve kanamam oldu aralıklarla korkup korkup kaç tane doktor gezdik bilmiyorum bebek iyi bir sıkıntı yok dediler kesede kanama yok bebek iyi sebep sorduğumda ‘%20 açıklanamayan sebepsiz kanamalar dediler Progestan fitil iğne kullanımını sıklaştırdı aspirin kullanıyordum kestirdiler dinlenmek iş yapmamak yatmak en doğru Öner’i oldu ve hep dedikleri 12.haftada bu durum geçecek çok şükür bitti Allah bir daha göstermesin endişeleyemeyin dinlenin ’