Ebrulikiz Arkadaşlar çok rahatsız olduğum için annemlere geldim başka ilde oturuyordum kullandığım ilaçlar ve iğneler azaldı misafir girişi yaptirsam burada ki sağlık ocakları yazar mi acaba ilacı mi
deletedmom30 Ebrulikiz yazmak zorunda canım misafir olduğun için bende hemşireme sormuştum memlekete gidiyorum dedim yazmazsa bakmazsa direk orada sağlık bakanlığını ara anında müdahale ederler dedi
deletedmom30 Ebrulikiz yaZmazsa ara sağlık bakanlığını hiç uğraşma pasif olma yazmama gibi yetkisi yokmuş bu kadar memleketine giden insan ne yapıyor allah aşkına
Buketali Ebrulikiz geçmiş olsun canım misafirsin yazarlar tabi ki misafir hasta olarak geçerler bana yaptılar