14 haftalık gebeyım bobregımde kum varmıs cok şiddetli agrılar cektım ilaç serumlar hiç bir işe yaramadı sancıdan mahvoldum şimdi iyiym taburcu oldum hastaneden
sorum şu antibiyotık verdı doktor korkuyorum kullanmaya.aranızda antbyotık kullanan varmı