Busebse ayy ne guzel ya keske bana da atsalar. Bizimkiler o kadar yogun ki, kimse vakit bulup bakamiyor. Bende erkek ismi ariyorum. Ama hic bisey begenemiyorum. Onlar sana karismak amacli mi soyluyorlar yoksa cok hevesliler ondan mi bilemem tabi ama ben olsam ne guzel ilgileniyorlar bebegimle diye memnun olurdum. Tabi aile yapilari onemli burda maydonoz tipliliklerinden yapiyorlarsa rahatsiz edici olabilir. bende kolay kolay isim begenmem ve burda milletin soyledikleri isimleri okurken gozlerim kaniyor sacma sapan degisik olsun diye birbirinden bagimsiz kelimeleri biraraya getirmisler sanki. Onlarin yaninda en begendigim almira oldu acikcasi. Sende koymak istersen eger almira koyabilirim ne zamandir begendigim bir isimdi zaten fln filan yapabilirsin sanki onlardan hic duymamis gibi😀😀
Bilinen isimlerden de melisayi begeniyorum