Seeda Ben bebeği kasıklarım da hissediyorum. Aşağıda gibi geliyor. Normal mi acaba erken doğrucam diye korkuyorum. Sizin nasıl gidiyor 🙄😊
Twinsmom66 Seeda benimde öyle kasikalrima tekme atiyo hep ve akıntım arttı biraz ama dr bi problem girmedi
Carpelidusler Seeda Doğuma hazırlanıyor dönüyor başı rahimde olucanız için akıntı ve aşağıda olması normal biz 33 deyiş benimde göbeğim aşağı indi sucuk oluyor aşağılar😂
deletedmom30 Seeda normal arkadaşlar sanki ayakları elleri kafası geziniyor baskı yapıyor yürütmüyor ve sürekli idrarın varmış hissi veriyor doktor sıkıntı görmedi normal bu haftalarda sanırım
Arse Benim hem assagida hareket var hem yukarida gozumden uyku akiyo gunlerdir uyuyamiyorum sizde de ayni mi
FermnGulstn Carpelidusler bnde 31 deyim bebeğim aşağıda herkes gibi erken olur diye korkuyorum ama hiç bir ağrım sancim yok. Ama maalesef ki böbrek büyümesi varmış bnde çevrenizde yaşayan var mi nasıl bir süreç atlattilar
TubaSari Normal cnm bende bu sebepten yürüme zorluğu çekiyorum bebek asagı döndü galiba diyodum kendimce dün şeker yüklemesinin sonucu için gitmiştim bebek kafa asagı dönmüş 28+3 üz
Enesefe Artık öyle olacak benim ki de öyle hamileliğinin başından beri kasik ağrısı yaşıyorum ben ama artık son aylarda girdik bebek dönecek tabiki
Saganak Seeda 32. Haftadayım kasıklarımda iki taraflı minik dokunuşlar var ayakları olmalı çünkü makat gelişli sağ karın bölgemdede hareket ediyor ama ben 30. Hafataya kadar en çok kasıklarda hisseettim
Zeynepnacar İyice ağırlaştık, bir de idrar yolu enfeksiyonu çekiyorum 😔 iki dakikada bir idrara gidiyorum kafayı yicem 🤦🏻♀️