Zafsim0801 Kizlar 11 gün oldu sezeryan olalı 2 gunnonce doktorum pansumann yaptı dikişler e baktı sorun yok yalnız bugün baya yanma hissi var sağ tarafta nedendir bu yanma hissi yaşayan varmı ya yarın doktoruma yazicam
okroya Dikiş başlangıç ve bitiş yerlerinde yanma oluyo bazen. Özellikle bitiş yerinde daha çok oluyo ama zamanla geciyor