Gayeravza Sadece 3 saat çekilen sancı ile muhteşem bir doğum yaptım merak ettiklerinizi sorabilirsiniz😍
YagmurAnnesi Gayeravza ayy maşallah 🧿 Rabbim size bağışlasın inşallah 🤲🏻 Darısı bize Allahım bizlere de kolay doğumlar nasip etsin İnşallah 🤲🏻
Dukuko GayeravzaGözünüz aydın, ben bugğn bişi düşündüm saçma gelebilir ama Doğumdan sonra karnında boşluk hissi oluyor mu. Bunu çok merak ettim bugün. Göbüşler 9 aydır bizimle ya🙈😆
Cennetulmeva Gayeravza maşallah❤️ Böyle kolay ve hızlı olmasının bir sebebi varmı canım yaptığın spor vb gibi
Gayeravza isimsizbiranne gece 4 ü 10 gece balon gibi bişe patladığını hissettim ayağı kalktım suyum geldi tutamadım saat 7 bucukta da doğurdum
isimsizbiranne Dukuko evett tek merak ettiğim şey resmen 9 ay elimiz karnımızda gezdik ve bi kaç saatte yok olcak çok tuhaf bi his olmalı 😂
Pemberuyam_ Dukuko Kesinlikle oluyor. Hatta kuş gibi hafif hissediyorsunuz. Sanıyorsunuz ki baya kilo gitti oyle bir hafiflik uçacak gibi, aslında giden 4 -5 kilo ilk dogumla birlikte. Hissi çok gitmiş gibi hissediliyor ama