18 haftalık hamileyim ve iki gündür vajinanın üstünde bir ağrı oluşuyor vajinaya baskı yapiyo sanki içimden bı şey kopuyomus gibi hissediyorum. Bebek mi hareket ediyo acaba diye düşünüyorum. Ama harekette hissedemiyorum. Şimdi de hafif bı kahverengi leke geldi. Neden olur ki? Böyle bi sıkıntı yaşayan oldu mu ? Sabaha randevu aldım ama şuan bütün tadım tuzum kaçtı 😔