Oznur_parlakk Gece anne karnında vuran hareket eden doğumdan sonra gerçektede öyle olup geceleri uyumaz falan deniliyor, bu doğru muu? Kime desem aa gece vuruyor mu, doğunca geceleri uyutmayacak sizi o zaman diyorlar 😅
Aysnctl Oznur_parlakk Alakası yok. Oğlum 3 yaşında ona hamileyken hic durmazdı karnımda geceleri asla onun hareketleri yüzünden uyuyamazdim. Doğdu emzirmeye zor uyandiriyordumki hala geceleri gunduzleri uykusu gelsin asla affetmiyor. Geceleri nerdeyse hic kalkmiyor bile😇 tabiki Maşallah diyelimde nazar değmesin 😊😊🙈
mercimeginanne Oznur_parlakk bnmki gece asla tekmelemedi 9 ay deliksiz uyudum hep 🙈 şimdiden şükürler olsun aynı zorla uyandırıyorum saat kurup 😂 popişinde pireler uçuşuyor geceleri 😂 MAŞALLAH diyim bu arada ne olur ne olmaz 😂
Zeynep_ayaz Oznur_parlakk bebekler gun boyu hareket ettigimiz icin onlara ninni gibi gelip uyurlar gece ise sabit yattigimiz icin bol bol oynarlar 😄😁 kizcem öyle şahsen 💕
cemre- Aysnctl vallah buna maşallah demeli 🧿ne güzel benimki geç yatıyor gece en az 2 defa uyanıyor 2 yaşında . Rabbim sağlık versin oğlunuza böyle devam inşallah darısı da benimkine inşallah 😊
Anne18 Oznur_parlakk evet 2 ay oldu doğum yapalı hamileyken gündüz hiç sesi cıkmazdı gece Bi olsun gelsin tekmeler uyanık olurdu belki 30 40 defa tekme sayardım yerimde şimdi doğdu gündüz uyur gece uyanık şuan uyanık
pnrysfdnz Oznur_parlakk benim oğlumda 3 yasinda hic bilmem gece tekmeledigini ama dogunca pek sevmedi uykuyu hala geceleri ayakta oldugumuz günler oluyor 🙄
mommy_bee Oznur_parlakk siz gece dinlendiginiz icin hareketleri artıyor olabilir. Ayrica surekli farklılaşır hareket zamanları. Sizin gun icindeki temponuzda etkiler. Dogduktan sonra gece boyunca uyuyan bebek yok zaten 2 - 3 saatte bir emzireceksiniz. Gece de gunduz de uyanacak sonucta.
Dukuko Oznur_parlakk bence hiç alakası yok şuan benim kızım da kıpır kıpır 38.hafta içindeyiz. Doğduktan sonra İlk 3 ay gece gündüz kavramı olmuyor bebeklerde, sonra düzene giriyor gördüğüm kadarıyla.
Seresozge Oznur_parlakk değil bence benim de öyleydi hiç sorun yaşamadım çok da güzel geçti bebekliği🌸
Umay05 Oznur_parlakk valla bizim kız gece ben yatağa yatınca tekme atmaya başlardı şimdi de gece nöbeti tutuyorum😂
MomofOne Oznur_parlakk ilk hamileligimde ben son haftalar saat 12 den sabah 5 e kadar ayakda oluyordum agrilardan uyuyamiyordum hep derdiler cocuk dogdugund o saatlerde hep aktif olacak senin yüzünden. Tasasi onlara kaldi sanki 😆 ama dogru degil yani
Busracobann Oznur_parlakk inşallah doğru değildir kızım şimdi geceleri uyutmuyor beni doğunca yandık o zaman gerçi kızım geceleri vuruyormuydu hatırlamıyorum ama ilk doğduğu zaman gece gündüzü karistirmisti uyuyamiyordu sabaha kadar
Austosprensi_ Oznur_parlakk bana diyorlar gece kac kez uyandın kacta uyandın o saatte bebeğin uyanacak diyorlar göreceğiz 😜 ben milyon kez uyanıyorum tuvalete kalkıyorum hayırlısı artık yaşayıp göreceğiz
Umay05 Austosprensi_ ay ben 9ay boyunca akşam 12 öğlen 1 uyudum doktorum bu kadar rahat uyuyabilen tek gebemsin diye konuşurdu benle sadece yataga yattığımda hareketlenir ben uyuduktan sonra hissetmezdim😅şimdi kendini hissettiriyor sağolsun en azından kârım 9ayllık uyku oldu😬😅
MinnieMouse Oznur_parlakk gece hareket etmesinin sebebi annenin besik gibi sallanan ve uyutan gobusu sallanmayi biraktigi icin 🤣 ama kizim 10 aylik olucak, dogdugundan beri cogunlukla benim hamilelikteki uyku duzenimle ayniydi. Sabah 9-10 kalk kahvalti yap geri uyu ogleden sonra kalk 4-5 gibi gozunu acama, uyu 8/9 gibi kalk gece 3-4 e kadar dur 😬 zamanla zor da olsa saatlerini degistirdim kizimin ama nerdeyse ayni duzen yine
Mimhb Oznur_parlakk daha gebeliğin başlarındayım ama her çocuk anne karnında tekme atar, hareket eder bu normal birşey 😀
1anne-2bebek Oznur_parlakk ilk gebelıgımde gece de gunduzde asırı tekme atmazdı oynamazdı. Hatta 35 hafta da falan hiissetmedıgım 2 gun gecti bana oyle gelmiştir diyerek bır gun daha beklım dedim 2 gunun sonunda hareket etmıştı yanı bn hıssetmıştım. Ama dogdu ne gece uyur ne gunduz, ne gece durur ne gunduz😂 sımdı 3 yasında gece uykusu 3 4 kez uyansa da en azından aglamıyor dıyorum. Sımdı ki gebeliğimde kıpır kıpır daha 22 haftadayım ne gece ne gunduz durmuyor. Karnım kıpır kıpır hep. Heralde hiç uyumuyor. Dogunca uyur ınsallah bu sefer 😊