elisa123 Merhabalar 13 haftalıgız doktorum soda içme gavıscon iç demisti ama bana fayda etmiyor sade soda suyu içenler var mı aranızda bebege zararı oldumu doktorunuz soda hakknda neler söyledi size acaba sanki soda suyunu içsem rahatlıcam gibi geliyor ama içemiyorum korkuyorum
babycool elisa123 doktorun en dogrusunu soylemis bende cok zorlandim yanmadan gaviskona basladim cok rahatım simdi hemen onu iciyorum geciyor
leyla_ok elisa123 sen bir bardak soğuk süt iç benim ki öyle geçiyor.İlk haftalar çok fazla çekmiştim.2 trimester de hafifledi daha rahatsın ama valla yine başladı bu aralar 23+3 haftalığız sanırım doğuma kadar böyle gider.
Zhrblt elisa123 ben magnezyum içemediğim için günde 1 soda içiyorum ağrılarımı acılarımı alıyo benim doktorumda problem yok dedi
Ceyda97 Niye içme dedi ya ben sordum doktoruma içebilirsin hatta günde bir tane içmeye dikkat et çok iyi bebek için dedi ama ben sevmediğim için eşim içince biraz onun üzerinden içiyorum çoğu kişiden de duydum özellikle günde bir tane içiyorlar
elisa123 Ceyda97 mesaj olarak sordum gavıscon içmemi önerdi kontrol günümüzede çok var artık diger ay yüz yüze dha iyi soracagım acaba içsem mi diyorum korkuyorum da birsey olur diye
Ceyda97 elisa123 hayır ya maden suyu faydalı aksine inanmıyorsan internetten araştır hiç bir zararı olmaz
Serpil-3 elisa123 korkma canım iç ben sodayla yaşıyorum resmen günde iki üç içiyorum zaten bir tane zorunlu içmelisin ben böbrek taşı düşürüyorum bu yüzden iç bol bol dedi bebeğe ne zararı olcak faydası var aksine ilaçtan iyidir@
elisa123 Ceyda97 evet evet yararı varmıs ama doktor içme deyince duraksadım olmazsa 1 2 yudum artık içecegım 🥰
Ftmakacmaz16 Doktor belki mide yanmanız için onu içme diğeri daha iyi gelir demek istemiştir, yani sodanın zararlı olduğundan söylememiştir. Sade soda günde 1 kere içilmesinde fayda var
Ftmakacmaz16 Bana doktorum bugün rennie duo diye bi şurup verdi mide yanmam için bi kere içtim çok rahatlattı
DuruMom Benimde doktorum günde 1 tane sade soda içmemi önermişti gebeliğimin başımdan beri ama ben içemiyorum çünkü mide bulantılarım çok fazla onuda içince sanki çıkartıcakmışım gibi oluyor… Mide kaynamalarım içinde gaviscon içiyorum anında kesiyor onsuz yapamaz oldum
eylulumm Soda hergun 1 tane önerilir aslinda benimde cok mide yanmam var rennie duo ve soguk sut ise yariyor bi dene sütü istersen
Attent elisa123 canim benim migden bir yaniyordu 7.8 sise şurup bitirdim sonra oglum doğdu sacli baya doktor dedi bu iste sebep miğden yanmanin hastanede sacli bebek diolardi
Seresozge elisa123 gaviscon u da çoğu doktor çok çaresiz kaldığınız da için diyor. Mesela bana doktor 2 ölçek ama sen 1 ölçek iç dedi günde 4 kez içebilirsin ama sen 3 iç dedi. Sade maden suyunun ne gibi bir zararı olabilir ki günde 1 kere sizin için de iyi olur bence. Ben de içiyorum aklıma geldikçe