Fatmaavcikara Arkadaşlar 20 haftalığız isim arıyoruz fikirlerinize açığım şimdiden teşekkür ederim ☺️
Gamzebrk Bende 19 haftaligik canım 2 yaşında bir kızım var ismi ASMİN şimdi ikinci kızim geliyor oda ASRIN 🤗 begenirsen ablası 😄
AkdenizBeyza Fatmaavcikara bende 20 haftalık hamileyim bizde arıyoruz iki isim düşünüyoruz. İkincisi belli Ada ama ilkinde de kararsısız. 🌸Eflin Ada🌸 düşünüyoruz şimdlik