Seldaack Merhabalar 🥰bebek için isimli hastane çıkışı alanlar var mı ? Güvenilir kaliteli nasıl bulabilirim ?
Humanur2021 Seldaack https://resimyukle.io/r/lr0YoiSk5X bizim ki bu şekilde çok beğenerek yaptrdim bende ♥️
Nuranalii Seldaack Baby_nisantashe Bu sitede yaptırmayı düşünüyorum yaptıran arkadaşlarım çok memnundu 🌸__
ug_fa-3diplomalianne Seldaack instagramın en uygun, kaliteli, güvenilir ve de ilgili sayfası derin.babyy ben ordan yaptırdım aşırı memnun kaldım
Omerhatice Seldaack ben instagramdan yaptırdım canm mucizeminikler sayfasına memnun kaldım Hatta ben yaptırdım sonrasinda bir kav güzel pano tablo falan yapmaya başlamışlar onlardanda yaptırmayı düşünüyorum 🥰
Beyazmelekkk Kızlar yaptırdığıniz sayfayı yazarken fiyatını da yazar mısınız fikir vermesi açısından sonra tek tek fiyat nedir diye sorulmasin diye 😌🧚🏻♀️
Sedanindenizi Seldaack butikbebecik adli instagram sayfasindan 11li hastane cikis seti yeni yaptirdim. Yeni ulasti elime cok guzel olmuslar henuz yikamadim yikama talimatina uyarak yikandiginda baskilar zarar da gormuyormus. Penyelerin malida cok guzel ben begendim 180tl ye yaptirdim.
Sedanindenizi gmzlm23 Selamlar, Butik bebecik sayfasinda yaptirdim bende ama henuz yikamadim.siz yikadiniz mi baski kalitesi degisiyor mu yikayinca? Yikadiysaniz Kac derecede hangi programda yikadiniz?
MKrasnic Seldaack Hello baby Collection. Kalitesi ve desenleri modelleri harika. Ben nakışlı istediğim için bu sayfayı tercih ettim çok araştırdım. 0-3 ay seçtim , yeni doğan hastane çıkışı yerine 0-3 ay yapıyorlar