Annelerrr ilk kan testi verdiğimde şekerim yüksek çıkmamıştı ama 2. Ayda tekrar verdim şekerim yüksek çıktı aslında hamile olmadan 2 sene önce 45 kiloya yakın kilo vermiştim vermeden önce gizli şekerim vardı ama verdikten sonra hiç şekerle ilgili birşey ile karşılaşmamıştım çok tedirginim 🥺