buiyimi Seferiyehatun yaa çok severim hamza ismini cok uyumlu olmuş bir oğlum olsaydı bende hamza koyacaktım 😍
marysmom alimerve kızımın adını Meryem koydum. O kadar mutlu ve rahatım ki iyi ki koymuşum diyorum :)
Momsmoms Eşimin büyük babannesinin ismi senem :) çok koyanda yok güzel kadın demek eski düşünürseniz eğer gerçi güncel de bir isim ama😂 birde başak🌾 güzel 🙂