39+2 deyim Bugün 2.sefer çatı muayenesi oldum doktor kanama olabilir dedi ancak durma veya azalma olmadı kanamamda hafif pembemsi ve pıhtı geliyor çatı muayenesi olduktan sonra ne zaman geçer ki bu kanama ? Ve ağrım da var 1 cm olmuş açılma kordon dolanmasi varmış haftaya cumartesiye kadar gelmezse doğum başlatırız dedi . Kordon dolanması yaşayan var mı? Sıkıntı oluyor mu?