Ilkayy oy kuzum inşallah bir şey olmaz, doktorun progestan falan herhangi bir şey verdi mi, benim de o haftalarda olmuştu kanamam, progestan ve istirahatle geçti şükür şu an 32 haftalığız 🌼🤲🏻 sen stres yapma Allah a bırak, bol bol dinlen, yemene dikkat et, bitki çayı tüketme, çok kafein tüketme, kabızlık falan varsa sabahları aç karnına gün kurusu ye kuzucum🙏🏻🙏🏻🙏🏻tetikleyen her şeye önlem almaya çalış, sormak istediğin aklına takılan bir şey varsa mutlaka sor ❤️🤲🏻Rabbim yardımcın olsun 🙏🏻 🧿