Sumeyeslyrt valla kuzum ilk hamileliğimde 67 kiloyla hamile kaldım 100 kiloyla doğum yaptım bu hamileliğimde yine tam 67 kiloyla hamile kaldım 33 haftalığım 20 kilo almışım ne şekerim var ne başka bi rahatsızlığım çok şükür ama yiyorum ben kendimi biliyorum herkes çok şiştin diyo evet şiştim bu hastalığım olduğu için değil yemek yemeyi sevdiğim için çok rahatsızsan diyetisyenle yoluna devam et ama ben kendime güveniyorum bende çok kilo aldım ama doğumdan sonra veriyorum hemen sende öyle olursun sıkma canını boşver gitsin