Nisanurunannesi3850 Kızlar 3 gün oldu doğum yapalı ve dikislerimin üzerine oturmaktan sürekli cok aci cekiyorum bebeginizi emzirirken neler yapiyosunuz🤦♀️
Bakan54 Nisanurunannesi3850 gecmis olsun bende dogum yaptigim zaman bunun sebebinin dikis degil ikinma sirasinda bagsurun sismesi oldugunu anladim sizdede boyle bi durum olabilirmi
Nslhnkr Nisanurunannesi3850 yatırarak emzirmeye calısıyoruz emme problemi yasıyoruz. Bir de doktorunuzla grüştünüz mü
aydinaleyna61 Nisanurunannesi3850 daha çok yenisin bende doğum yapalı 9 gün oldu çok şükür 1 2 gündür rahatım hala otururken bir acı hissediyorum ama normal sonuçta dikiş var yani tentürdiyot kullandım ben dikişlerime onun iyi geldiğini düşünüyorum. Emzirmeyi de tek kişilik koltukta dik bir şekilde vermeye çalışıyorum çünkü en rahat o pozisyonda oluyor
Attent Nisanurunannesi3850 bende cok aci çektim kucagima alip emziriken dikisler nasil yanıyor anlatmam aci ceke ceke emzirdim ona yapacak bisey yok 20 günlük olduk sukur agri sizi hep geçti zmaan birak canim
Nisanurunannesi3850 Bakan54 cok tesekkür ederim hic bilmiyorum ki ya dikislerimin yandigini hissediyorum oturdukca cok aci veriyor adim atamiyorum🤦♀️
Nisanurunannesi3850 Nslhnkr hayir normaldir diye görüsmedm bende yatirarak denemeyi dusunuyorum emme sorunumuz yok cok sukur ama tedirgin oldn yatirarak doyurmaktan
Nisanurunannesi3850 aydinaleyna61 bende kullaniyorum ama fayda etmiyo sanki acim taze daha. Dik oturamiyorum ben ya koltukta fln hic oturamiyorum anca yatakta uzanir seklde oda saatlerce oyle kaliyorum sonrasinda dogrulamiyorum bile
Nslhnkr Nisanurunannesi3850 benide ebe hemşire yönlendirdi. Emmeye güçlü ama tutamıyo miniğim yatırarak daha rahat ettik bin şükür 🙏🏻
aydinaleyna61 Nisanurunannesi3850 doktorun merhem falan vermedi mi canım 1 2 hafta içinde düşüyormuş normalde sen daha 3 günlüksün daha çok taze. Kuru tutmaya çalış ben çok afedersin tuvaletimi yaptıktan sonra fön makinesiyle kurutuyorum orayı kuru kalması da dikişleri iyileştiriyotmuş hemen etrafımda deneyen çok var asla nemli bırakma
Nisanurunannesi3850 aydinaleyna61 bende kuruluyorum elimden geldigince sadece batikon verdi onu kullaniyorum her tuvaletten sonra enfeksiyona karsida hap verdi oturmak mahvediyor bni ya 🤦♀️🌸
MervErdo Yatarak veriyodum ben de bide ufak bi yastığa koyup alıyodum kucağıma emzirmek işkence gibiydi almak istemiyodu şükür atlattık o süreci