Aycaclb Arkadaşlar merhaba Bugün doktora gittim 4+4 haftalığım kesesi oluşmuş ama bebeği göremiyorum dedi bir sıkıntı yoktur dimi
Meltem123 Aycaclb kesesini bile iyi görebilmiş bazen 5 haftadan sonra görünüyor merak etme 1 yada 2 hafta sonra da kalp atışlarını duyarsın ins🤗
svmeybgl Aycaclb bende 4+4 de vajinal keseyi gördüm iki hafta sonra çağırdı 6+6 da gittim hem bebeği gördüm hem kalp sesini duydum ☺️
Kadze Aycaclb keseyi bile erken görmüş benm 5 haftalıkken bile alttan bakınca görüldü kese kalp atosı 6+3te duydum acele etme 2 hafta ıcınde kese görür 6.7.haftalarda da kalp duyarsın
Ensuu Aycaclb yok canim daha çok erken ben 5nci haftada keseyi 8nci haftada kalbini duydum canim korkma içini rahat tut