Tugce28 Benim de tek embriyoydu. Olumsuz sonuçlandı maalesef. Çift koyma durumunu konuştuk aslında ama ben pek istemiyordum. En kaliteli 1 tane var onun yanına daha düşük olandan koymayalım tek olsun dedi doktor öyle yaptık ama tutmadı. 2 tane dondurulmuş var umudumuz onlarda artık. Sizin de hakkınızda hayırlısı olsun.