[silindi] Bu zamana kadar hep internette aynı haftada olan annelerle kendimi kıyaslayıp ne güzel hiç göbeğim çıkmadı diye mutlu oluyordum 26ya girdiğimiz gün bir anda çıktı ve artık dışardan fark ediliyor şimdi de bunun için mutlu oluyorum enterasan bişey 😂
Eymenbby4 [silindi] benimde benimde 30.haftada iyice kendini belli etti çok sevindim çıkınca geç çıkmasi iyi oldu hareketlerim kısıtlanmadı
Mercimekmom [silindi] bende hamile kalınca kocaman göbeğim olsun yattım mı kalkamayayım diyordum öyle de oldu ama iş değişti 36 da taşımakta zorlanıyorum 😂 ve herşey sıkıntı çorap gitmekten tut taharete kadar 😒😬😂
E-Y [silindi] Benim 20.haftada belli oldu. Şimdi 26.haftalık olduk hareketlerim baya kısıtlandı özellikle yatakta dönemiyorum 😅
mineu8 [silindi] benim de ilk gebeligimde 7.aya kadar gobegim cikmamisti hep ozenirdim ne guzel gerine gerine geziyorlar diye bu sefer de daha 3 aylikken nerdeyse 6aylik gibi karnim oldu simdi 35+5 teyim aile hekimim bile burdan doguma gidecekmissin gibi duruyorsun diyo. Kilo almadigim ve sadece onumde kocaman bi gobekle gezdigim icin fena sirt bel agrisi yasiyorum ama tamam iyi hos cok guzel ama simdiden cok zorlanmaya basladim onumde de koca 1 ay var daha 😭😳😁😁
Mercimekmom [silindi] az kaldı ama birde bana sor 😂 o yüzden diyorum ki 2. De karnım tam kararında olsun 😂
Asyamira [silindi] 23+3 olduk, normalde de çok zayıf birisi olmadığım için aynaya bakınca kendimi hamile gibi göremiyorum çıksın diye can atıyorum artık umarım bende bu mutluluğu yaşarım en kısa zamanda 😂😂
Madinanin-Annesi [silindi] ben 37 olucam uzaktan kimse hamile oldugumu anlamiyor🤪Yaklasinca anam senin karnin nerde diyorlar😬Ee napiyim kizim minnosh))