Kmndas aynı seyi ilk gebeligimde ben de yasadim. 2 ayri doktor da bebegin kilolu olacak devlet hastanesinde normal dogurmaya calisma ozele git diye zorladı. Ben de korktum son 2 kontrolde ozele gittim ve 3.kontrolde 2990gr kizim doğdu. Dogumda bile doktorla baya gulduk hatta bu muymus koca kiz diye 😁😂