Fatoana Arkadaşlar ne giydireceğiz😀 Temmuz’da kızımız olacak inşallah ama ben hastane çıkışı olarak uzun kollu mu kısa kollu mu kıyafet almalıyım bilmiyorum 😀
enisenalbant Fatoana Benimde Haziran somu Temmuz başı gibi olacak inşallah bende uzun giydireceğim Derileri inçe hassas yeni dünyaya adepte olacaklar sonucta o yüzden en ufak bir hava bile hasta etmeye yeter diye düşünüyorum bizim gibi değiller 😊
dlnyny Fatoana bizimde temmuzda olacak doğum inşallah ama hastane çıkışını uzun kollu aldım adaptasyon süreci var sonuçta kısa kollu giydiremem diye düşündüm
Kubra5734 Fatoana ilk kizimda haziranin sonunda dogum yaptim bir hevesle bir suru yazlik aldm bukundugum il gercekten cok sicskti ona ragmen aldgm kiyafetleri giydiremedm hep. Uzun kollulwri giydirdim cnki teni usumeye basladi sana tavsiyem. İnce uzun kollu seyler alman cnm
Momsss2204 Bizimde 9 temmuz görünüyor. 3 takım kısa kollu gerisini hep uzun kollu aldım asıl hastane çıkışı da uzun kollu ama ilk doğduğunda kısa mi versem hemşireye uzun mu Bende karar veremedim ☺
Damlaaykoc Benim bebegimde mayis sonu dogcak ama en azindan 40i cikana kadar uzun kollu giydirmeliyiz bence altina atletle cunku derileri cok ince oluyor