Denizxx Arkadaşlar 8 haftalık gebeyim baş dönmem ve baş ağrım çok oluyor tansiyonla alakalı olabilir mi?
Mavi34 Denizxx Benim akşam.deli gibi basım ağrıdı ölçtüm tansiyonum 7+5 e düşmüş. Sende bi baktır tansiyondur büyük ihtimalle
tosbiginannesii Bebek olduğu için artık vücudun daha Fazla kan üretiyor bu sebeple baş dönmesi oluyor yataktan kalkarken falan ilk biraz otur sonra kalk 24.haftadayım hala baş dönmesi bendede var ama zamanla alışıyorsun