Esinerts Kızlar adetim 5 gün geçmişti beta hcg değerim pazartesi günü 327.7 çıktı . Çarşamba gunu tekrar gittim 527.2 çıktı sizce normal mi ??
deletedmom28 Esinerts 900 lerde kese görülüyor sanırım canım zaten iki günde bir yaklaşık iki katına çıkması laZım diye biliyorum
Mervezngn Benim adete 2 gün kala 128 adet günümde 350lerde cıkmıştı. Bencede normal olması gerektiği gibi