31+2 olduk 🙏🏼 Nerdeyse 5 haftadır rahat uyuyamıyorum, uyumayi gectim uykuya Dalmak imkansiz gibi 🥲 sola yatınca sırtım ağrıyor nefes darlığı cekiyorum, sağa yatınca tüm Bebek o tarafa yığılıyor acayip ağırlık hissi oluyor.. en azından dalmak icin sırt üstü yatim diyorum busefer de tüm ağırlık üstüme biniyor.. zaten zar zor dalıyorum bide üstüne gece 5-6 kez wcye uyanıyorum sonra aynı sorunlar sil baştan😭 kafayi yicek gibi his ediyorumm artikk yardimm edin ☹️