Melisaaa16 Kızlar doğumum yaklaşıyor,bu hafta kontrolüm vardı netleşir diye düşünürken covid olma ihtimalim var sanki belirtileri olmaya başladı eşimle bende 😞 yarın test yaptırıcaz ama pozitif olanlar nasıl doğuma gidio veya gidebiliyor mu korkuyorum 😢
Mervensn1 Melisaaa16 takipli olduğunuz hastane koronalı hasta kabul ediyorsa o hastanede korona olsanız da doğum yapıyorsunuz ama yoksa hastane yönetiminde böyle bir şey pandemi hastanesinde doğum yapıyorsunuz doğum başlarsa sezaryen olursa nasıl olur bilmiyorum sormak gerek canım ben geçirdim korona hani vücudun antikor olurşturmuştur dedi doktor önemsemedi doğumda korona olmazsın gibi konuştu yüzeysel böyle anlattı
Mervensn1 Melisaaa16 yok 3 haftamız var gün verdi doktor benim karantinam 2 hafta önce bitti o yüzden önemsemedi doktor antikor oluşturmuştur vücudun diye böyle yüzeysel anlattı