Spinalin agrısıdır bence. Bol bol su ve sade şekersiz nescafe için bitter çikolata yiyin. Mümkün oldugunca yürüyün çabucak toparlanırsınız inşallah. Bende 2 kere sezaryen oldum. Benim ikincisi daha rahat geçmişti sadece spinale baglı boyun agrısı yaşadım.