Gozd12 ben şükür mıyafet kısmını bitirdim battaniye, nevresime geçiyorum. 30 derecede yıkıyorum hepsini ben. Çok yüksek derecelerde hem çeker hemde aşırı kirli bi durum yok diye düşünüyorum zatem ütü de yapıyoruz. Bir de kısa devire atıyorum 30 dakika şeklinde. Amaç kiri tozu gitsin. E ütüyü de yiyince zaten mikrop tamamen ölür diye düşünüyorum