Liyaa haklısın,elikada ilk üç aylık tremestra veya orta tremestir felan diye belirtiyor canım dikkatli ve vucudunu dinleyerek yaparsan sıkıntı olmaz,yani bazı hareketlerinde baktın zorluyor o hareketi geç mesela.Ama İnan benim hiç olmadı zor hareket yok çünkü,şuan 30 haftalığım İnan hiç agrım sızım yok şükür 🙏 bunuda yaptığım egzersizlere bağlıyorum☺️