39+5 deyim kızlar ilk gebeliğim ne sancım nede açılmam var. 40+2 ye kadar beklerim dedi doktorum. Bebeğimin kilosuda 3750 doktorum suni sancı ile başlatmak istemiyor. Zor bir doğum olacağını söylüyor Açıkçası korkuyorum da biraz suni sancıdan.Galiba haftaya perşembe sezeryen olacağım. Kafam baya karışık ne yapacağım bilemedim