Mihrininannesi Kizlar idrar yolumda gecmeyen enfeksiyondan dolayi doktorum enfeksiyon doktoruna yönlendirdi. Enfeksiyon doktoru da bu ilaci önerdi… kullanmam lazim fakat ismi antibiyotik olunca bi tedirgin oluyor insan.. bu ilaci kullanan arkadaslarim var midir?