OMAYBABY Suni sancı ile gerçekleşti doğumum merak ettikleriniz varsa cevaplayabilirim müsait bir zamanda da doğum hikayemi paylaşacağım 🥰☺️🙏
Eylemblt OMAYBABY Rabbim size bağışlasın darısı bizim başımıza inşallah bizde alalım sağlıklı bir şekilde kucağımıza 🙏🥰kaç saatte doğum yaptınız acaba ve dikişleriniz oldumu ?
Dukuko OMAYBABY Gözünüz aydın, nişan ne zaman geldi, suyunuz geldi mi? Doğum nasıl başladı? Bebeğiniz kaç kg doğdu, 38+2 haftalığın doktorum 41.haftaya kadar bekleyebiliriz diyor 🤭🤔 Meraklardayım.
1prenses1prens-moms OMAYBABY 39+4 2 haftadır 1 cm acilma ilerlemesi malesef pazartesi kontrolüm var suni sanci cok can acittimi 🙈bu gidişle isimiz suniye kaldi😂
Arnisa OMAYBABY gözünüz Aydın olsun Allah analı babalı büyütsün inşallah 🙏🏻 kesi attılarmı? Şuan nasılsınız ağrı sızı varmı?
OMAYBABY Eylemblt amin inşallah 🙏 dün sabah 8 de kontrole gittim gece 2 de zaten suyum gelmeye başlamış ben akıntı sandım 9 buçukta yatışım yapıldı ama 26 saatte doğum yaptım açılmam 4 cm e kadar oldu sancılarım vardı ama yetmiyordu suni sancı verdikten 45 dk sonra falan doğum yaptım ☺️ Benim baya dikişlerim oldu iç duvarlarım darmış 🤦🏻♀️
OMAYBABY Dukuko nişanım 40+1 de geldi 2 gün sonra gece suyum gelmeye başlamış ama ben fark etmedim akıntı sandım sabahına zaten kontrolüm vardı kontrolde de suyum gelince hemen yatış yaptılar 40+4 de doğurdum ☺️