Bugün 39+4 oldum. Zaten iki günde bir doktor muayeneye çağırıyor. İlk doğumum olacaktı ama ne aşağı inme vardı ne sancı ne de açılma. El ayak şişliği deseniz maşallahı vardı. Artık ayaklarım morarmaya başlamıştı. Bu sabah kontrole geldim. Doktorum yeniden açıklık olmadığını sancı olmadığını söyledi. İki buçuk gibi beni sezaryene aldı. Ameliyathane biraz ürkütücü ama sonu güzel. Belden uyuşturuldum ve karnıma bayağı bastırdılar çünkü benim kız gelmeye niyetli değildi. Sonra bir ağlama sesi veeee minnoşum geldi. Yanıma getirdiklerinde öptüm güzel yanaklarından. Daha sonra da götürdüler. Aslında söylemek istediğim şey sezaryen hakkında daha çok. Öyle olacak böyle olacak ağrın olacak sancın olacak dediler dediler en fazla bir bilemediniz iki saat yoğun bile denemeyecek şekilde sancım oldu. Korkulacak hiçbir şey yokmuş. Hatta diyorum ki belki de normal doğum çok daha zor. Sakın ola ki korkmayın. Her zorluğun sonu gibi bunun sonu da çok güzel.