Kubra-01 Kızlar 40 hafta bitti ama benim minik kızımın gelesi yok siz ne durumdasınız napsak ciddi doğum belirtisi yok malesef 😅
NAZ2333 Kubra-01 yorumlarin cogu kiz bebekle ilgili valla benim kziim 42 haftalik dogdu demek ki kizlar gec doguyo bakalm oglum ne zmn gelecek heyecanla bekliyorm
Kubra-01 Rahimesare Hiç açılmam yoktu benim perşembe günkü randevuda ama pazartesi tekrar gidicem inşallah o zamana olur 🤲🏻
Kubra-01 Ozaymus20 aaa başlatmadı mı doktorunuz benim suyum azaldığı için sanırım eğer gelmezse suni sancı verecekler
Mondly Kubra-01 yarın tam 40 haftalık olacağım salı günü randevum var eğer açılma olmamışsa balon takıp doğumu başlatacaklar ama açılma varsa alttan uyarıp doğumun başlaması içiN 24 saat bekleyecekler ama o işe yaramazsa balonu yiyeceğim 😂 doktor 41 olmadan doğumu başlatırız dedi bu ikinci doğumum ve ilki sezaryendi bu nasip olursa normal olacak dua edinde açılma olmuş olsun balona gerek kalmasın
Ozaymus20 Kubra-01 inşallah kendi sancıların baslar canım sağ slaim alırsın kucagına bizde bebegin herseyi yerinde ilk dogum zor baslar bi kaç gün içinde olur demişti ama sancılar hala düzensiz o yüzdenn suni vermedi düzene girmezse öyle vercek
Mondly Kubra-01 ben yurtdışındayım canım burda önce alttan çatı muayenesi gibi zorluyorlar eğer öyle gelmezse balon yerleştiriyorlar o da işe yaramazsa suni veriyorlar balon da rahim girişine bir şey koyup sancının başlatmasını sağlayan bir şeymiş daha tecrübe etmedim ama çok zor olduğunu söylüyorlar salı yeniden alttan zorlayacaklar inşallah o işe yarar da kendi sancımla giderim balon koyulduğunda 2 gün onunla durduruyorlar eğer çok rahatsız olursan çıkartıyorlarmış falan tecrübe edince anlayacağım ne olduğunu
Kubra-01 Ozaymus20 benim de doğuracak kadar sancım yok malesef açılma da yok hayırlısıyla olsun da 🤲🏻
Kubra-01 Mondly aa farklı bir uygulamaymış inşallah gerek kalmadan gelir bebiş kolayca doğurursunuz 🥰
Buketkucuk Kubra-01 37 haftalığız narin kızımla, bir an önce sağlıcakla, hayırlısıyla kavuşalım istiyorum. Korkuyorum 40.haftalara kadar bekleriz diye ama Rabbim hayırlısını nasip etsin yapacak birşey yok👻❤️
Mondly Kubra-01 amin inşallah abisini de zorla getirmişlerdi bu da gelmek istemiyor haftaya mecbur doğacak 😂