TheBaby merve031 Bende 33.haftalık olan var şu an. Yeni kontrolüme 1 hafta var henüz. 2.350 kg dı. Boyu 47 di
aselsura123 merve031 37+1de 3700kg 52cm 💙🤭şimdi 38+1 olduk perşembe günü sezeryan olacağım nasip olursa 😇
Nursima2709 esraizmirli bizim de şuanda 3500 gram 37+5 iz valla bugün geldi yarın gelecek diye bekliyoruz gelmiyor da 4ü geçerse sezeryan olacakmış sizin de öyle bı durum var mı diye merak ettim
Uras006 35+4 te 2900 kg 47 cm di ama simdi nedir bilmiyorum boyumuza kisa demisti dr. Burada durayim bende yakinda dr a gidecegim🥰🤗
esraizmirli Nursima2709 evet canım pazartesi gidicem doktorum gün vericek benim suyum çok bebeğimin karın çevreside önde 3 hafta kadar doktorum suniyi önermedi hiçbişekilde bebeğin inmez dedi çok yukarda kilodan kanala girmemiş malesef en geç çarşamba sezeryan oolacagım
Nursima2709 aselsura123 öncelikle sağ salim kucaginiza alın inşallah bebeğinizi 🥰 kilosu fazla olduğu için mi sezeryab oluyorsunuz acaba
Birkucukkelebek Sumeyye1134 merhaba benim de 36+4 te 2500 dedi doktor ve 2 hafta geride dedi size böyle bir şey demiş miydi doktorunuz?