Cerenn48 benimde ilk gebelik ama buraya kilo yazmıyorm sormuyorm da her bebek bir olmuyo bi de içine sinmeyince farklı bi doktora muayene olmak da da fayda var. Sen bebeğimin kilosu şu kadar düşük falan diyosun biri sanki kıyas yapar gibi yüksek kilosunu yazıyo bu da annede ister istemez can sıkıntısına sebep oluyo o yüzden takılma.
Kilo doğduktan sonra da alır önemli olan sağlıkla vaktinde doğsun 🌸