AhahHbzhz yok yok anladım ben sizi😊 bana mesela bi erkek bi kız dediler detaylı ultrasodan sonra ben ailelerle paylaştım cinsiyeti,ondan önce soranlara göstermedi diyodum
hatta fix çok bilmiş insanımız “aa göstermiyosa kızdır” dediler ama erkek bebek bekliyorum nacizane tavsiyem sizde detaylıdan sonra paylaşın,alışverişinizi de ondan sonra yapın çünkü dediğim gibi çok insanlar erkenden hazırlık yapıp sonra mağdur oldular bu konuda